Kim jesteśmy

Kancelaria Prawna w Poznaniu została założona w 2013 roku. Philips & Garnuszewski Spółka Partnerska Adwokata i Radcy Prawnego łączy w sobie doświadczenie adwokata z ponad 20 – letnim stażem w osobie adwokata Andrzeja Philipsa z energią i innowacyjnością radcy prawnego Mateusza Garnuszewskiego.

Kompleksowa obsługa prawna firm, porady prawne, w szczególności w zakresie, reprezentacji klientów kancelarii w sporach sądowych, tworzenia wszelkiego rodzaju dokumentacji wewnętrznej podmiotów gospodarczych oraz pism procesowych i przedprocesowych na zlecenie klientów biznesowych kancelarii, a także windykacja przysługujących im wierzytelności jest głównym przedmiotem działalności kancelarii. Kancelarię Adwokata i Radcy Prawnego, na tle konkurencji, wyróżnia kadra prawnicza posiadająca duże doświadczenie w zakresie obsługi sporów sądowych, prawie pracy, prawie cywilnym, windykacji należności. Od lat na terenie Europy oraz świata świadczmy rzetelne i sprawne usług prawne dla naszych kontrahentów rosyjskojęzycznych i anglojęzycznych w ojczystym dla nich języku.

Kancelarię Adwokata i Radcy Prawnego, na tle konkurencji, wyróżnia kadra prawnicza posiadająca duże doświadczenie w zakresie obsługi sporów sądowych, prawie pracy, prawie cywilnym, windykacji należności. Od lat na terenie Europy oraz świata świadczmy rzetelne i sprawne usług prawne dla naszych kontrahentów rosyjskojęzycznych i anglojęzycznych w ojczystym dla nich języku.

Naszym celem jest budowanie indywidualnych i trwałych relacji z klientami Obecni klienci powierzają nam swoje problemy, ponieważ świadczone przez nas usługi spełniają najwyższe standardy jakości, a my sami w relacjach z klientami jesteśmy przede wszystkim rzetelni, uczciwi i otwarci.

W kancelarii Adwokata i Radcy Prawnego Philips & Garnuszewski dbamy również o to, aby jakość świadczonych przez z nas usług szła w parze z konkurencyjną ceną. W ramach współpracy z naszymi klientami stosujemy różnorodne mechanizmy naliczania i rozliczania wynagrodzenia, co pozwala na wypracowanie rozwiązań satysfakcjonujących obie strony.

Wysokie standardy obsługi prawnej są gwarantowane nie tylko indywidualnym podejściem do każdego problemu, ale również rygorystycznym przestrzeganiem tajemnicy zawodowej, wynikającej z Kodeksu Etyki, oraz z przekonania, iż tylko klient może decydować o przekazaniu informacji o sprawie na zewnątrz Kancelarii.